یک استراتژی تصادفی ساده
نوشته شده توسط : Mihayloo

simple stochastic strategy

همانطور که نوسان سازها می روند ، تصادفی در بین بسیاری از معامله گران کاملاً مورد علاقه است.

اما این اغلب به روش اشتباه اعمال می شود ، یا در چنین استراتژی های پیچیده ای که از دست می دهید آنچه را که در واقع به دنبال آن هستید ، از دست می دهید! این سیستم پشتی به زیبایی از آن استفاده می کند که از تصادفی به عنوان یک محرک برای ورود شما به یک روند استفاده می کند و ثابت می کند که روشی بسیار ساده اما هوشمندانه برای تجارت است.

تصادفی یک نشانگر حرکت است که اطلاعات خود را از بالاترین تعداد آخرین "X" دوره (14 تنظیم پیش فرض) ، کمترین کمترین آن دوره و قیمت بسته شدن شمع آخر دریافت می کند.

هنگامی که آن را روی نمودار خود قرار می دهید ، متوجه می شوید که دو خط وجود دارد - دومین خط میانگین حرکت اول است که باعث می شود خط اصلی "سریع تصادفی" و دوم "آهسته تصادفی" باشد. واد

نظریه ای که نشانگر تصادفی روی آن کار می کند این است که اگر حرکت بازار به سمت بالا باشد ، احتمالاً قیمت نزدیک به بالاترین سطح اخیر نزدیک می شود. اگر حرکت به سمت پایین باشد ، به احتمال زیاد نزدیکتر به پایین اخیر بسته می شود.

بدیهی است ، هیچ شاخصی عصبی نیست ، اما Stochastics برای کاری که انجام داده اند بسیار خوب کار می کنند.

اگر با نوسان ساز آشنا نیستید ، آنها سیگنال های "بیش از حد" یا "Oversold" را به ما می دهند ، زیرا آنها از یک افراط به دیگری می چرخند.

ایده این است که اگر بازار بیش از حد باشد ، ما می فروشیم و وقتی که از آن خارج شد ، خریداری خواهیم کرد.

Stochastic Strategy overbought oversold

آهاگر خیلی ساده بود!

مشکل نوسان ساز این است که بازارها برای دوره های طولانی در شرایط بیش از حد و بیش از حد گیر می شوند ، هنگامی که روند خوبی در حال انجام است - و این ضعف می تواند باعث شود بسیاری از معامله گران این شاخص های مفید را از نمودارهای خود بکشند.

همانطور که در نمودار زیر مشاهده می کنید ، تجارت مانند این می تواند پرهزینه باشد ...

stochastic strategy false signals

اما اگر از آنها به درستی استفاده کنید ، در جهت روند تجارت تجارت کنید ، به سرعت تصادفی را برای نقاط ضعف آن خواهید بخشید.

در اینجا من یک تکنیک تصادفی ساده مرده را به شما نشان خواهم داد ، ما با یک عنصر نمودار دیگر - خط روند - با تصادفی ترکیب می کنیم.

بنابراین ، تا زمانی که بتوانید در نمودار قیمت خود به برخی از نقاط بپیوندید ... یک تصادفی اضافه کنید ... شما قادر خواهید بود این استراتژی را اعمال کنید. در اینجا چگونه ...

استراتژی تصادفی برای ورود به روند

همانطور که دیدیم ، شما نمی خواهید از یک کورکورانه تصادفی استفاده کنید - در غیر این صورت می توانید در حال خرید و خرید یک روند پایین باشید ... یا فروش و فروش را به یک صعود می فروشید.

درعوض ، ما به دنبال بازاری خواهیم بود که روند آن باشد ، و سپس از تصادفی برای زمان ورود ما استفاده می کنیم - این باید ما را در یک لحظه بهینه به پایین بیاورد.

اول از همه ، شما باید یک خط روند را روی نمودار خود بکشید.

نحوه ترسیم یک خط روند

یک خط روند فقط روشی برای ایجاد حس از حرکات جهت دار است که در نمودارهای خود می بینیم. آنها می توانند از بالا یا پایین بروند - یک خط روند به سمت بالا یک سری از پایین ترین ها را به هم وصل می کند. یک خط پایین آمدن یک سری از اوج پایین را به هم وصل می کند.

قبل از اینکه ما شروع به شکستن قوانین ترسیم خط روند کنیم ... من به شما می گویم که "قوانین" می خواهید ...

  • یک خط روند باید حداقل سه بار لمس کند.
  • هرچه بیشتر قیمت از خط روند دور می شود ، حمایت یا مقاومت آن قوی تر می شود.
  • هرچه خط روند شما تندتر باشد ، قابل اعتماد تر است.

در اینجا چند نمونه وجود دارد ...

ترسیم خط روند خوب با تمرین و برخی از آزمایشات و خطا همراه است - همیشه برای تغییر مسیر خط روند خود آماده باشید. و در زندگی واقعی آنها تمایل دارند کمی کثیف تر از کتابهای متنی باشند.

گفته می شود ، سعی نکنید یک خط روند را مجبور کنید در جایی که الگوی مشخصی وجود ندارد - ما می خواهیم صبور باشیم و منتظر لحظه ای کامل باشیم ، نه اینکه سعی کنیم یک فرصت تجاری را در رویای خود داشته باشیم ، جایی که ، در واقع ، سیگنال فقط نیستبه اندازه کافی قوی

در اینجا ما یک خط روند رو به پایین داریم که نشانگر تصادفی در نمودار است.

ما به دنبال امتیازاتی هستیم که قیمت در برابر این خط روند بالا می رود و نشانگر تصادفی به ما می گوید که قیمت بیش از حد است.

این ترکیب به ما می گوید این یک لحظه خوب برای ورود به تجارت و سوار بر برخی از آن فرصت های سود کوتاه است.

در اینجا نحوه عملکرد آن در عمل آمده است ...

Stochastic Strategy Trend

و در اینجا همان تکنیک مورد استفاده در یک روند رو به بالا است ...

Stochastic Strategy Up Trend

جایی که سریع تصادفی از روی تصادفی آهسته عبور می کند ، ما سیگنال ورود خود را داریم.

این تکنیک به زیبایی ساده است ، در هر بازه زمانی کار می کند و با مدیریت پول خوب می تواند بسیار مؤثر باشد. این می تواند ما را به یک روند تعیین شده ، پس از عقب کشیدن ، با حرکت در جهت روند ، تبدیل کند.

از آنجا که این روند از قبل تعیین شده است ، ما به احتمال زیاد سطح پشتیبانی یا مقاومت روشنی را در پشت سر خود ایجاد می کنیم ، که می تواند ما را در زمینه قرار دادن توقف راهنمایی کند.

بهترین شانس با استفاده از این. لطفاً به من اطلاع دهید که چگونه کار می کنید ، یا اگر قبلاً از اقتباس از این روش استفاده می کنید ، دوست دارم در مورد آن بشنوم.

به علاوه ، لطفا فراموش نکنید که آخرین نتایج پای را در این مورد بررسی کنیدصفحه مروروقتی آنها را هنگام ناهار ارسال می کنم.





:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 بهمن 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: